Perchè a pittura termoplastica ùn falla nantu à e strade di terra sandy: Analisi Adesion
Tempu di liberazione:2025-07-18
Eccelli stradenti di pittura termoplici in asfaltà è cuncreti ma esegueghja pocu nantu à a stanza di a terra sandy o per sfida ferresi di l'adesione fundamentale. Eccu perchè:
1. Mancanza di ligame meccanica
Pordre Termoplasticasticing fondendu a superficia di a superficia durante l'applicazione di polline (180-220 ° C), furmendu un ligame meccanicu à u rinfrescante. I terreni di sabbia mancanu pori stritti o e cosi, impediscenu a pintura di l'anchimentu in modu sicuru. Particelle solte cambiate sottu u trafficu, causendu peeling premature.
2. Energia superficiale bassa
I terreni di sabbia anu una energia superficiale bassa, riducendu a capacità di umida di a pittura. A cuntrariu di l'asfalt / béton, a sabbia ùn pò micca forma ligami forti intermoleculari cù a risini termica (pe.E.. PETROLI resin). Ancu cù primers, l'adesione resta debule per causa di a mobilità di particella.
3. Stress termale è meccanicu
E superfici di sabbia si dissipanu u calore in modu inghjustu, guidendu à un curatore inconsistente. I vibrazioni di u trafficu più dislodge i marcati, cum'è i fillers cum'è u carbonatu di calciu ùn ponu micca stabilizzà a basa granulosa.
Soluzioni per strade di sabbia
Materiali alternattivi: Utilizate e pitture epossive di dui cumpunenti o di pittura di plastica fredda, chì liganu chimicamente à e superfici di porosità di bassa.
Stabilizazione Superficiale: Sorra compactu o applicà un agente stabilizzante prima di marcatura.
A dipendenza di pittura porilica di sustrati porosi limiti u so usu nantu à e strade di sabbia, necessendu soluzioni misurati per tali ambienti.